محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی
سرخط خبرها

رمضان از خوزستان جدا می‌شود؟ |پیرعباسی:امیدواریم انتقالی رمضان درست شود

  • کد خبر: ۵۵۰۹۱
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
رمضان از خوزستان جدا می‌شود؟ |پیرعباسی:امیدواریم انتقالی رمضان درست شود
گویا سکان هدایت تیم بسکتبال خانه خوزستان به زودی تغییر خواهد کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، این طور که شنیده می‌شود بهرام رمضان سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان از سمت خود کناره گیری کرده است. این تیم که در رده هفتم جدول گروه الف قرار دارد در دیدار‌های بعدی خود باید پنجشنبه این هفته (۱۸ دی ماه) مقابل صنعت مس کرمان صف آرایی کند و مشخص نیست تکلیف سرمربی و کادر فنی این تیم چه خواهد شد؛ و مدیر تیم خانه بسکتبال این استان اظهار امیدواری کرد سرمربی خانه بسکتبال خوزستان در این تیم بماند.
مجتبی پیرعباسی رئیس هیات بسکتبال خوزستان در این باره گفت: همانطور که می‌دانید بهرام رمضان کارمند آموزش و پرورش و از خانواده فرهنگی این کشور است. اوضاع کاری او، اما به گونه‌ای است که نمی‌تواند در استان خوزستان بماند، ولی امیدواریم رمضان بتواند امسال هم کار‌های انتقالی‌اش برای خدمت در خوزستان درست شود و بتوانیم یک سال دیگر از حضور او بهره ببریم.
پیرعباسی در ادامه گفت: رمضان زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. او در گرمای تابستان جنوب تیم خوزستان را از زیر صفر به اینجا رسانده است. برای همین به شخصه دوست دارم همچنان از حضور او بهره‌مند شویم و در خدمتش باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->